Nöjd tjej

Jobbade idag fast jag egentligen skulle vara ledig. Är så glad för mitt jobb, verkligen överlycklig! Alla är så snälla och roliga. Har absolut ingen ångest när jag ska sova på kvällarna, som det varit med tidigare jobb och skola, så det är jätteskönt. Sen att man börjar 10:50 på en vanlig dag är också +++++. Morgontröttare människa än mig får man leta efter. Tjatar om jobb hela tiden, men jobba är det enda vettiga jag gjort idag, så jag har inte så mycket annat att tjata om  Nu är det bara att hoppas att jag får sluta sex imorn istället för åtta så att jag hinner gå på hockey. Då kommer jag älska Mio ännu lite mer

Btw, såg Berg flyttar in tidigare. Ha ha vad går Gunde på egentligen? Han måste sova gott om nätterna med tanke på hur speedad han är hela tiden


Kommentarer

Postat av: Jennie ♥

härlig blogg!! allt bra?

2010-09-23 @ 11:59:41
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Ditt namn
Kom ihåg mig!

Din E-post - publiceras ej


Din bloggadress


Vad tycker du?

Trackback